Συχνές ερωτήσεις
Πώς μπορώ να υποβάλω μια νέα παραγγελία;
Μπορείτε να υποβάλλετε μία νέα παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσθέτοντας προϊόντα στο καλάθι σας και κατόπιν συμπληρώνετε τα στοιχεία σας για την παραλαβή της παραγγελίας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό, ώστε τα στοιχεία σας να συμπληρώνονται αυτόματα κάθε φορά που παραγγέλνετε!
Εναλλακτικά δεχόμαστε και τηλεφωνικές παραγγελίες.
Εναλλακτικά δεχόμαστε και τηλεφωνικές παραγγελίες.
Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Η εξόφληση της παραγγελίας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους: με μετρητά κατά την παράδοση ή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας Visa, Mastercard και Maestro. Το μόνο που μένει είναι να επιλέξετε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το hatziavramidis.gr
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς στα στοιχεία που αναφέρονται στη σελίδα της επικοινωνίας μας.
Υπάρχουν μεταφορικά έξοδα για την αποστολή της παραγγελίας μου;
Υπάρχουν μεταφορικά έξοδα τα οποία υπολογίζονται λεπτομερώς στη σελίδα με τους τρόπους αποστολής.
Μπορώ να πληρώσω με μετρητά όταν παραλάβω τα ψώνια μου;
Φυσικά! Κατά την ολοκλήρωση της online παραγγελίας σας, διαλέξτε Τρόπο Πληρωμής «αντικαταβολή», και βεβαιωθείτε πως θα έχετε το επαρκές ποσό για να πληρώσετε απευθείας με μετρητά τον διανομέα μας που θα σας φέρει την παραγγελία σας. Στην ενότητα Τρόποι πληρωμής μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις δυνατότητες εξόφλησης.
Πως διασφαλίζεται η ποιότητα και η ασφάλεια των προϊόντων;
Δίνουμε μεγάλη έμφαση στη διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των προϊόντων μας. Γι’ αυτό εφαρμόζουμε πάντοτε τις αυστηρότερες προδιαγραφές από την προμήθεια των πρώτων υλών, μέχρι και την τελική επεξεργασία και διάθεση των προϊόντων μας, με συνεχείς ποιοτικούς ελέγχους αλλά και με τη διατήρηση των ιδανικών συνθηκών.